Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

TÓ HOTEL RENDEZVÉNYHELYSZÍN

 

  1. A Szolgáltató adatai

 

Neve: TÓ HOTEL Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített neve: TÓ HOTEL Kft.

Székhelye: 1185 Budapest, Rimaszombat utca 11.

Telephely: 2653 Bánk Petőfi u. 73

Cégjegyzékszáma: 01-09-865933

Adószáma: 13645089-2-43

 

  1. Értelmező rendelkezések

 

2.1.       A TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín jelenti a 2653 Bánk Tóparti sétány 2. szám alatt nyilvántartott ingatlanon található METTRIN Rendezvényközpontot, AMETIS Éttermet, FOGADOM parkot és egyéb területeket.  

2.2. Az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) jelentése: Az ÁSZF azt a szerződéses tartalmat foglalja össze, amely alapján a Szolgáltató szerződést köt a Megrendelővel. Az ÁSZF a Megrendelés elválaszthatatlan része. Egyedi feltételek nem képezik részét a jelen ÁSZF-nek, viszont nem zárják ki esetenként külön, speciális írásbeli megállapodások megkötését közvetítőkkel, szervezőkkel más-más, az adott kötelemnek megfelelő kondíciókkal.

2.3. A Szolgáltató jelenti a TÓ HOTEL Kft.-t, mint a Megrendelésben rögzített szolgáltatásokat nyújtó jogi személyt.

2.4. A Megrendelő jelenti azt a természetes vagy jogi személyt, aki szerződő félként megrendeli a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat.

2.5. Szerződő Felek a Szolgáltató és a Megrendelő együttesen – a feltételek teljesülése esetén – szerződéses felekké válnak (továbbiakban Szerződő Felek vagy Felek)

2.6. Vendég jelenti mindazon természetes vagy jogi személyt, aki, illetve amely a Megrendelő vendégeként, partnereként, szolgáltatójaként vagy közreműködőjeként részt vesz a rendezvényen vagy előkészületeiben/utómunkálataiban és/vagy igénybe veszi a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat.

2.7. Házirend jelenti a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területén minden látogató számára kötelezően betartandó szabályokat. A Házirend az ÁSZF-fel együtt a Megrendelés elválaszthatatlan részét képezi. A Megrendelő köteles a Házirend tartalmáról a Vendégeket tájékoztatni.

2.8. Árajánlat jelenti a Szolgáltató szolgáltatásainak árait tartalmazó ajánlatot. Az ajánlat nem minősül szerződésnek és Szolgáltató fenntartja a mindenkori árváltoztatás jogát.

2.9. Megrendelés jelenti azt a megrendelő lapot, melyen tételesen rögzítésre kerülnek a Megrendelő által megrendelt szolgáltatások és azok árai. A Megrendelés a Szerződő Felek között szerződésnek minősül.

 

  1. Általános rendelkezések

 

3.1. A Megrendelő megrendeli, a Szolgáltató elvállalja az Árajánlatban részletezett szolgáltatásokat a Megrendelésben rögzített árakon.

3.2. Az esetleges szóbeli megrendelést a Szerződő Felek kötelesek írásban megerősíteni. A szóbeli megrendelés nem hoz létre kötelmet a Felek között.

3.3. A Szerződő Felek az jogügylet hatályára kikötik az írásbeliséget, azaz az egymás felé tett nyilatkozatuk kizárólag írásbeli formában érvényes.

 

3.4. A Szerződő Felek által egymáshoz intézett nyilatkozatok és értesítések akkor minősülnek megfelelően, írásos formában kézbesítettnek, ha a Megrendelésben megnevezett Megrendelő személy(ek)nek, vagy a Megrendelésben a Szolgáltatót képviselő személynek címezve, postai úton (regisztrált küldeményként), vagy átvételi elismervénnyel igazolt személyes átadással kerül kézbesítésre, illetve e-mailben a mettrin@to-hotel.hu vagy a Megrendelő által Megrendelésben feltüntetett email címre küldve, amennyiben az üzenet a címzett részéről visszaigazolásra került. Postai közlés esetén a nyilatkozat akkor is közöltnek tekintendő, ha azt a címzett ténylegesen azért nem vette át, mert e szerződésben megjelölt lakcímére (székhelyére) címzett levelet a posta „nem kereste”, „nem vette át” és az „átvételt megtagadta” jelzéssel küldi vissza, vagy „elköltözött”, ill. „ismeretlen” jelzéssel küldi vissza úgy, hogy a lakcím (székhely) megváltozását a fél valamennyi másik Szerződő Féllel előzetesen írásban nem közölte.

 

  1. Szerződő Felek

 

A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Megrendelő és Vendégei veszik igénybe. Amennyiben a szolgáltatásra vonatkozó szerződés megkötése során a Megrendelő megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) jár el, úgy szintén a jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a Közvetítő jogszerűen képviseli-e a Megrendelőt. Ha a Közvetítőnek a képviseletre nincs felhatalmazása, maga felel a szerződésből eredő, a Megrendelőt terhelő kötelezettségek teljesítéséért.

 

  1. A szolgáltatás megrendelése, a foglalás módja, a Szerződés létrejötte

 

5.1. A Megrendelő szóbeli vagy írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató írásbeli ajánlatot küld (továbbiakban Árajánlat). Az írásbeli kommunikáció elsősorban elektronikus levélben (e-mail úján) történik, ennek hiányában postai úton kézbesített levél használható. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 72 órán belül nem érkezik konkrét megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

5.2. A Szolgáltatás megrendelése esetén Szolgáltató a megadott információk alapján összeállítja a Megrendelést, mely tételesen tartalmazza a megrendelt szolgáltatásokat és kiállítja az előlegről a díjbekérőt. A Megrendelést és a díjbekérőt Szolgáltató e-mail útján elküldi Megrendelőnek, csatolva a Megrendeléshez az ÁSZF-et és a Házirendet.

5.3. Megrendelő három munkanapon belül köteles scennelve, e-mail útján visszaküldeni az általa aláírt Megrendelést Szolgáltató részére, illetve köteles átutalni az előleget a díjbekérőn található bankszámlaszámra. Szolgáltató a Megrendelő által aláírt Megrendelést ugyancsak aláírja és e-mail útján visszaküldi Megrendelő részére. A szerződés a Felek között tehát akkor jön létre, ha a Megrendelést mindkét fél aláírta és a Megrendelő által átutalt előleg a díjbekérőn megjelölt bankszámlán, határidőben jóváírásra került.

Megrendelő köteles legkésőbb a szolgáltatások igénybevételét 15 nappal megelőzően, átutalás útján, a Szolgálató által megjelölt bankszámlára – óvadék jogcímén – megfizetni a megrendelés teljes ellenértéke 20%-ának megfelelő összeget. Az óvadék különösen, de nem kizárólagosan a Megrendelő által a Rendezvényközpont nem rendeltetésszerű használatból eredő károk és meg nem fizetett szolgáltatási díjak biztosítékául szolgál és legkésőbb a rendezvényt követően a Megrendelőt terhelő kötelezettségek Megrendelő általi maradéktalan teljesítését követő 8 napon belül Megrendelő részére visszajár. Jelen Általános Szerződési Felételek bármely rendelkezésének Megrendelő általi megszegése esetén Szolgáltató jogosult a szerződésszegésből eredő kárát vagy veszteségét az óvadék összegéből közvetlenül kielégíteni bármilyen előzetes felszólítás vagy tájékoztatás nélkül. Az óvadékból történő igénykielégítés nem érinti a Megrendelő általi szerződésszegéshez fűzött egyéb jogkövetkezmények Szolgáltató általi érvényesíthetőségét.

 

5.4. A Megrendelésben “külső szolgáltatás” -ként megrendelni kívánt szolgáltatásokat (pl. catering anyakönyvvezető, dekoratőr) a Szolgáltató továbbítja a külső szolgáltatást nyújtó vállalkozónak. Ezt követően Megrendelő a szolgáltatást közvetlenül a vállalkozótól rendeli meg, a vállalkozóval egyezteti a teljesítés módját és részleteit, valamint a vállalkozónak fizeti meg a szolgáltatás ellenértékét. Szolgáltató nem vállal sem garanciát, sem felelősséget a külső szolgáltatásokért, tekintettel arra, hogy az érintett szolgáltatás vonatkozásában Megrendelő a vállalkozóval közvetlenül állapodik meg és a megállapodás teljesítésére Megrendelő nincs ráhatással.

5.5. A Megrendelés elválaszthatatlan mellékletét képezi a jelen ÁSZF, valamint a mindenkor hatályos Házrend.

5.6. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem hoz létre kötelmet. A szolgáltatás igénybevételéről szóló megállapodás meghatározott időtartamra szól.

5.7. A Megrendelés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Szerződő Felek által aláírt további írásbeli megállapodás szükséges (továbbiakban: Megrendelés kiegészítés).

5.8. Megrendelés kiegészítés esetén a Szolgáltató további előleg bekérésére jogosult.

 

  1. A szolgálatás ellenértéke, a fizetés módja

 

6.1. Az Árajánlatban a Szolgáltató megjelöli a szolgáltatások ellenértékét. Az árajánlat a megküldéstől számított 72 óráig érvényes.

6.2. A Szerződő Felek részéről elfogadott árak a Megrendelésben kerülnek rögzítésre. Megrendelő köteles a megrendelt szolgáltatások ellenértékét Szolgáltató részére teljes körűen megfizetni.

6.3. Az Előleg a megrendelt szolgáltatások összegének 50%-a. Az Előlegről Szolgáltató előlegszámlát állít ki, melyet Szolgáltató díjbekérő levelének kézhezvételét követő 3 munkanapon belül kell Megrendelőnek kiegyenlíteni forintban, készpénzben vagy átutalással.

6.4. Az előleg(ek)en felüli összes további hátralék számla ellenében forintban fizetendő legkésőbb a szolgáltatást megelőző 180 napig átutalással.

6.5. Hiányos vagy késedelmes fizetés esetén, a Szolgáltató a teljesítési határidő utolsó napjától kezdődően jogosult késedelmi kamatot felszámítani, melynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamattal kétszeresével megegyező mértékű késedelmi kamat.

6.6. A Szolgáltató a szolgáltatások ellenértékét az árlistájában előzetes bejelentés nélkül megváltoztathatja. A változás a már megrendelt szolgáltatások áraira, valamint az árajánlatban foglalt árakra az ajánlati kötöttség ideje alatt nem hat ki, kivéve, ha a szolgáltatások árának változása jogszabályváltozás miatt következik be. Későbbi megrendelés kiegészítés vagy további szolgáltatások utólagos megrendelése esetén a Szolgálató az aktuális árlistáját alkalmazza.

 

  1. Lemondási feltételek

 

7.1. A Megrendelésben részletezett szolgáltatások teljes vagy részleges lemondása esetén Szolgáltató az írásbeli lemondás kézhezvételét követően az alábbiak szerint jogosult meghiúsulási kötbér felszámítására Megrendelővel szemben:

  • A rendezvény kezdőnapját több mint 180 nappal megelőzően történő lemondás esetén a meghiúsulási kötbér mértéke a teljes díj 50 %-a
  • A rendezvény kezdőnapját megelőző 180 napon belül történő lemondás esetén a meghiúsulási kötbér mértéke a teljes díj 100%.

7.2. Lemondás esetén a Szolgáltató az általa érvényesített kötbért az előlegbe egyoldalú jognyilatkozattal beszámíthatja. A befizetett előleg kötbéren felüli részét Szolgáltató köteles a Megrendelő bankszámlájára a végszámla kiállításától számított 8 napon belül visszautalni.

7.3. Amennyiben Szolgáltató a Megrendelésben megrendelt szolgáltatást saját hibájából nem tudja teljesíteni, köteles Megrendelő számára másik időpontot felajánlani, illetve a szolgáltatás pótlásáról gondoskodni (szolgáltatási garancia). Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek eleget tesz, vagy ha a Megrendelő a számára felajánlott másik időpontot elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel nem élhet. Szolgáltató köteles a már befizetett előleget a módosított megrendelés díjába kezelési költség nélkül beszámítani.

7.4. Amennyiben a Szolgáltató a 7.3. pontban foglalt kötelezettségének nem tud eleget tenni, úgy a Szolgáltató csak a szolgáltatással fedezett díjra tarthat igényt.

7.5. Amennyiben a Megrendelő által megfizetett előleg a 7.1. pontban meghatározott mértékű kötbért nem fedezi, akkor a megrendelő a fennmaradó összeget köteles a lemondástól számított 8 napon belül a Szolgáltató részére megfizetni.

7.6. A rendezvény részleges lemondása esetén a Megrendelő a 7.1. pontban meghatározott mértékű meghiúsulási kötbér lemondással arányos részének megfizetésére köteles.

 

  1. Szolgáltatás teljesítésének visszautasítása, szolgáltatási kötelezettség megszűnése

 

8.1. A Vendégek magatartásáért a Megrendelő felelős.

8.2. A Megrendelő kötelezettsége annak a biztosítása, hogy a teljes rendezvény időtartama alatt a résztvevő Vendégek kulturált, a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín szellemiségével összeegyeztethető magatartást és viselkedést tanúsítsanak.

8.3. Szolgáltató jogosult az erősen ittas vagy bódult állapotban lévő személy alkoholos itallal történő kiszolgálását megtagadni.

8.4. Amennyiben a Megrendelő vagy a Vendég

  • nem a kijelölt helyen dohányzik,
  • nem rendeltetésszerűen veszi igénybe a szolgáltatásokat,
  • a Házirendet megsérti,
  • a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín rendjével össze nem egyeztethető magatartást tanúsít,
  • a Szolgáltató alkalmazottaival kifogásolhatóan vagy sértőn viselkedik,

Szolgáltató első alkalommal felhívja az érintett személy figyelmét a kerülendő magatartásra. Amennyiben az érintett személy a felhívásnak nem tesz eleget, Szolgáltató ismételten felszólítja a személyt (második felszólítás), egyúttal tájékoztatja a Megrendelőt. Amennyiben a felszólított személy a második felszólítást követően továbbra is kifogásolható magatartást tanúsít, harmadik alkalommal a Szolgáltató jogosult az érintett személyt távozásra felszólítani. Amennyiben a távozásra felszólított személy ennek nem tesz eleget, Szolgáltató jogosult a további szolgáltatásokat Megrendelőtől megtagadni és a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

8.5. Amennyiben a Megrendelő vagy a Vendég

  • súlyosan ittas vagy bódult állapotban van,
  • Szolgáltató alkalmazottaival fenyegetőn viselkedik,
  • magatartásával veszélyezteti saját vagy a többi vendég, illetve a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín alkalmazottainak testi épségét,

Szolgáltató jogosult az érintett személyt azonnali távozásra felszólítani. Amennyiben az érintett személy ennek nem hajlandó eleget tenni, Szolgáltató jogosult a további szolgáltatásokat Megrendelőtől megtagadni és a Szerződést azonnali hatállyal felmondani.

8.6. Szolgáltató a 8.4. illetve 8.5. pontban foglalt felmondás esetén kártérítésre nem kötelezhető és jogosult a teljes megrendelt szolgáltatás ellenértékét felszámítani.

 

  1. Állatok a Rendezvényközpontban

 

A Szolgáltató külön engedéllyel hozzájárulhat a háziállatok TÓ HOTEL Rendezvényközpont területére való behozatalához. A Megrendelő teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért. A TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területén szabadon élő és kóbor állatokkal való kapcsolatteremtés kizárólag a Megrendelő, illetve a Vendég saját felelősségi körében történhet és esetleges csípések, marások, harapásokért a Szolgáltató nem tartozik felelősséggel.

 

  1. Vendég betegsége és halála

 

10.1. Amennyiben a szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Megrendelő vagy a Vendég megbetegszik és nem képes saját érdekében eljárni, Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

10.2. A Megrendelőnek vagy a Vendégnek a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín bekövetkezett betegsége/halála esetén Szolgáltató költségkompenzációra tarthat igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybe vett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelésekben, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

 

  1. Járványügyi rendelkezések

 

Megrendelő kijelenti, hogy a rendezvény előtt tájékozódik a járványügyi helyzetről és aláírásával igazolja, hogy teljes körű felelősséget vállal mind magára, mind Vendégeire vonatkozóan a rendezvény napján hatályos járványügyi rendelkezések és szabályozások maradéktalan betartásáért. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Megrendelő illetve a Vendégek egészségi állapotáért vagy esetleges megbetegedésükért, valamint a járványügyi szabályozások és rendeletek be nem tartásából eredő egészségügyi vagy jogi következményekért.

 

  1. Vagyonvédelmi intézkedések

 

Megrendelő kifejezetten tudomásul veszi és tájékoztatja Vendégeit is, hogy a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín közös használatú területein (kivéve mellékhelyiségek, de beleértve a gépkocsi parkolót és a Rendezvényhelyszínhez tartozó területeket) vagyonvédelmi okokból kamerarendszert üzemeltet, amelynek felvételei a személyes adatok kezelésére (GDPR) vonatkozó jogszabályi előírások alapján kerülnek tárolásra.

 

  1. Tűzvédelmi rendelkezések

 

13.1. A TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín teljes területén, beleértve a parkolót valamint a Rendezvényhelyszínhez közvetlenül tartozó területeket szigorú tűzgyújtási tilalom van érvényben. Dohányozni kizárólag az erre a célra kijelölt, hamutállal ellátott részen szabad.

13.2. Tűz esetén Megrendelő köteles a Szolgáltató bármely alkalmazottját haladéktalanul értesíteni. A Megrendelő és a Vendégek kötelesek tűz vagy egyéb riasztás esetén a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területét a lehető leghamarabb elhagyni.

 

  1. A Megrendelő jogai és kötelezettségei

 

14.1. A szerződés létrejöttével és hatályba lépésével a Megrendelő jogosultságot szerez a megrendelt szolgáltatások rendeltetésszerű igénybevételére.

14.2. Megrendelő köteles a Szolgáltató Házirendjét betartani, valamint arról a Vendégeit tájékoztatni és az abban foglaltakat Vendégeivel is betartatni.

14.3. A Megrendelő köteles a rendezvényt megelőzően tájékoztatni a Szolgáltatót az összes általa, vagy külső közreműködője által a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszínen végezni kívánt tevékenységről. Amennyiben Szolgáltató úgy ítéli meg, hogy a tervezett program vagy szolgáltatás ütközik a Házirenddel, a Szolgáltatónak jogában áll a tervezett programot megtagadni, vagy a szerződéstől jogkövetkezmények nélkül elállni.

14.4. A Megrendelő gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területén.

14.5. A Megrendelőnek az őt vagy Vendégét ért kárt azonnal, de legkésőbb a helyszínről történő távozás előtt jelentenie kell a Szolgáltatónak, és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

 

  1. Megrendelő kártérítési felelőssége

 

A Megrendelő teljes körű anyagi és erkölcsi felelősséggel tartozik mindazon károkért és hátrányokért, melyeket a Megrendelő, Vendég, kísérője, közreműködője vagy a felelőssége alá tartozó más személyek a Szolgáltatónak okoznak. Károkozás esetén a Szolgáltató a kár megtérítését követlenül a Megrendelőtől igényelheti, aki az okozott teljes kárt köteles megtéríteni.

 

  1. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

 

16.1. A Szolgáltató képviseletében eljáró személy jogosult a Vendégeket figyelmeztetni a Házirendben foglaltak betartására és a jogszerűtlen magatartás abbahagyására, a ki- és belépő, a ki- és behajtó, továbbá a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területén zajló forgalom ellenőrzésére, a személyazonosság megállapítására, a csomagok és járművek szúrópróbaszerű vizsgálatára, illetve indokolt esetben azok átvizsgálására. Szolgáltató indokolt esetben jogosult a belépést ill. kilépést megtagadni, szükség esetén a rendészeti szervekhez fordulni, illetve indokolt esetben a jogszabályi keretek között a személyi szabadságot korlátozni.

16.2. Amennyiben a Megrendelő bármely fizetési kötelezettségének nem tesz eleget, úgy a Szolgáltatót követelései biztosítására a magyar Polgári Törvénykönyv szerint zálogjog illeti meg a Megrendelő azon személyes tulajdonú tárgyain, amelyeket a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területére magával vitt. Erre a zálogjogra a bérbeadó zálogjogának szabályait kell megfelelően alkalmazni. A Szolgáltató mindaddig, amíg a zálogjoga fennáll, megakadályozhatja a zálogjoggal terhelt vagyontárgyak elszállítását. Amennyiben a zálogként igénybe vett tárgy a Megrendelő tulajdonában álló gépjármű, annak zálogtárgyként való visszatartása kizárólag a zálogtárgyra vonatkozik, semmiképpen sem a Megrendelő vagy a vele együtt utazók személyes mozgási szabadságának korlátozására. A személyek minden egyéb korlátozás nélkül elhagyhatják a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területét.

16.3. A Szolgáltató szavatol azért, hogy valamennyi létesítmény, használati és berendezési tárgy rendeltetésszerű használatra alkalmas, és megfelel a vonatkozó jogszabályoknak, valamint a biztonsági és hatósági előírásoknak.

16.4. A Megrendelés aláírását követően Szolgáltató megkezdi a rendezvény előkészítését és a szolgáltatás teljesítését (pl. a helyszín állapotának megőrzése, a helyszín fenntartása és karbantartása, a Szolgáltatás teljesítéséhez szükséges kellékek és eszközök biztosítása, az alapanyagok beszerzése) melynek a Megrendelő által befizetett Előleg szolgál fedezetéül. A Szolgáltató köteles a Megrendelés alapján megrendelt szolgáltatásokat az érvényes előírások szerint maradéktalanul teljesíteni.

16.5. A TÓ HOTEL Rendezvényhelyszínen található berendezések, eszközök, dekorációs elemek meghibásodása, karbantartása esetén előfordulhat, hogy azok használata nem, vagy csak korlátozottan lehetséges. Amennyiben az igénybe venni kívánt eszköz a Megrendelésben rögzítésre került, Szolgáltató köteles az eszköz meghibásodására felhívni Megrendelő figyelmét és az eszközt ugyanolyan vagy hasonló eszközzel helyettesíteni. Amennyiben ez nem lehetséges, a Szolgáltató köteles a kibérelt eszköz díját a hátralékból levonni.

 

  1. Szolgáltató kártérítési felelőssége

 

17.1. A Szolgáltató kártérítési felelősséget vállal a TÓ HOTEL Rendezvényhelyszín területén belül, saját alkalmazottjai által okozott, érdekkörében felmerült és neki felróható károk vonatkozásában, ugyanakkor kifejezetten kizárja a felelősséget minden egyéb, neki fel nem róható baleset, káresemény bekövetkezéséért, különösen azon esetekben, melyek a Házirend be nem tartásából erednek, vagy a Vendégek szándékosan vagy gondatlanságból okoznak maguknak, egymásnak vagy a Szolgáltatónak.

17.2. Szolgáltató csak átvételi elismervénnyel megőrzésre átvett értékekért vállal felelősséget és nem felel a Vendég vagyontárgyainak elvesztéséért, megrongálódásáért.

17.3. Amennyiben a Megrendelőt vagy a Vendéget a Szolgáltató vagy a Megrendelő külső vállalkozója, partnere, megbízottja vagy közreműködője miatt kár éri, Megrendelő vagy a Vendég a kártérítési igényét közvetlenül a károkozóval szemben érvényesítheti.

17.4. A TÓ HOTEL Rendezvényhelyszínen történő tartózkodás a Vendég saját felelősségére történik. A Rendezvényhelyszín területén fennáll tereptárgyak okozta sérülés veszélye, botlásból, elesésből eredő balesetveszély, a színpadról történő leesés veszélye, állatok okozta csípés és egyéb sérülésveszély, melyekért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

  1. Titoktartás, személyes adatok védelme és az adatkezelés biztonsága

 

18.1. A Szolgáltató tevékenysége során kiemelten fontosnak tartja a személyes adatok védelmét. A rendelkezésére bocsátott személyes adatokat minden esetben a hatályos jogszabályoknak eleget téve kezeli, gondoskodik azok biztonságáról, megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket, valamint kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek a vonatkozó jogszabályok betartásához szükségesek.

18.2. Szolgáltató az adatvédelmi folyamatok szabályozására részletes GDPR Adatkezelési Szabályzattal rendelkezik, melyet weboldalán tesz elérhetővé.

18.3. A megadott személyes adatok valódiságáért a Megrendelő felel.

18.4. Szolgáltató a Megrendelő adatait kizárólag szerződéskötési, számlázási céljaira használja fel, reklám céljára csak abban az esetben, ha ahhoz Megrendelő hozzájárul.

18.5. A Megrendelő által megadott személyes adatokhoz kizárólag a Szolgáltató adatkezelő munkatársai férhetnek hozzá. Személyes adatokat a Szolgáltató adatkezelésre harmadik félnek nem ad át.

18.6. Megrendelő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató törvényi felhatalmazás alapján köteles a megkereső hatóság részére személyes adatot kiadni, amennyiben annak törvényi feltételei fennállnak. A törvényen, hatósági vagy bírósági határozaton alapuló adatszolgáltatással szemben Megrendelő nem emelhet kifogást.

18.7. A szolgáltatás megrendelésével a Megrendelő elismeri, hogy elolvasta és megértette a fenti feltételeket és szabályokat, és egyetért az azokban foglaltakkal.

 

  1. Vis maior

 

19.1. Amennyiben a szerződés teljesítését olyan ok, vagy elháríthatatlan külső körülmény akadályozza meg, amely felett a Fél nem bír ellenőrzéssel (például: háború, lázadás, terrorcselekmény vagy annak fenyegetése, sztrájk vagy sztrájknak nem minősülő megmozdulás, tűz, természeti katasztrófa, extrém időjárás, üzemzavar, hatósági, katonai vagy rendfenntartói rendelkezés, járványügyi vagy egészségügyi karantén) bármely Felet felmentik a Szerződésből eredő kötelességei teljesítése alól addig, ameddig ezen ok vagy körülmény fennáll.

19.2. A szolgáltatás az elháríthatatlan külső körülmény megszűnését követően Felek által közösen egyeztetett későbbi időpontban kerül teljesítésre a szerződésben foglaltak fenntartásával. Szolgáltató köteles a szolgáltatást a megrendeléskor megállapított és Megrendelésben rögzített áron biztosítani Megrendelő részére.

19.3. Szerződő Felek tudomással bírnak arról, hogy a természetszerűen előforduló időjárási jelenségek (pl. zápor, zivatar, eső, szél, hó) melyek a rendezvényen résztvevők biztonságát nem fenyegetik, nem minősülnek extrém időjárásnak és nem befolyásolják a helyszín rendeltetésszerű használatát.

 

  1. Az ÁSZF és a Házirend közzététele, módosítása

 

Szolgáltató a Házirendet és a hatályos ÁSZF-et feltünteti a honlapján és jól látható helyen kifüggeszti a Rendezvényközpontban. A Szolgáltató bármikor jogosult a Házirend vagy az ÁSZF rendelkezéseit módosítani. A módosított Házirend és ÁSZF a honlapon történő feltüntetéstől, illetve Rendezvényközpontban történő kifüggesztéstől érvényes.

 

 

 

  1. A felek jogviszonyában alkalmazandó jog, eljáró bíróság

 

A Szolgáltató és a Megrendelő közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései az irányadók. A szolgáltatási szerződésből eredő bármely jogvita lefolytatására a szolgáltatás helye szerint hatáskörrel rendelkező bíróság az illetékes, az eljárás nyelve a magyar.

 

  1. Vegyes rendelkezések

 

22.1. Amennyiben jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelennek, hatálytalannak vagy bírói úton ki nem kényszeríthetőnek bizonyul ez a többi rendelkezés, illetve az egész ÁSZF érvényét és hatályát nem érinti. Az érvénytelen, hatálytalan vagy bírói úton ki nem kényszeríthető rendelkezés helyébe olyan jogszerű rendelkezésnek kell lépnie, mely leginkább megfelel a felek szerződéskori akaratának.

22.2. A Megrendelő elismeri, hogy a Házirend és az ÁSZF minden rendelkezését megismerte, azokat elfogadta és az általa feltett kérdésekre a Szolgáltató válaszolt.

22.3. Megrendelő kijelenti, hogy a Házirendben és az ÁSZF-ben foglaltakat a Megrendelés aláírásával magára nézve kötelezőnek tekinti és Házirendben foglaltakról a többi Vendéget is tájékoztatja. Ennek elmulasztása esetén sem a Megrendelő, Vendég nem hivatkozhat, hogy a Házirend feltételeit nem ismeri.

 

 

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2024. január 01.

 

 

Karacsné Zagyva Julianna, ügyvezető

TÓ HOTEL Kft.

2024.12.11.
Bezárás

A webhely a nagyobb felhasználói élmény érdekében sütiket (cookie-kat) használ. A webhely használatával Ön elfogadja a cookie-k használatát. Bővebb információ